Toppenhelg!

Lördagmorgon begav jag mig till Sollefteå för att först handla och sen plocka upp Emma och Emil på busstationen. Handling gick fin fint men jag tänker då verkligen varje gång nu för tiden då jag ska betala att det är så dyrt med mat. De märks verkligen att priserna har höjts. Huvva, man blir ju ruinerad :) Sen åkte jag då upp och plockade upp Emma och lille E. Hem och gjorde i ordning varsin semla till oss, mums mums! Blev en lugn dag, vi var ute på några kortare promenader, surrade en MASSA gojja, tittade på film, glodde på melodifestivalen och åt sjukt god mat.
Idag så försvann dagen i ett naffs, tyckte nästan inte vi hann mer än kliva upp så va det dags för dom att åka hem :( Men vi hann i alla fall med frulle framför tvn, tittade på film :) Sen kom min mamma hit och vi åkte upp till Ås och köpte ett lammskin till barnvagnen. Superfint och mjukt! Tack tack tack snälla mamma och pappa :) Hemma igen så fixade jag lite i vagnen, kunde som inte hålla mig. Sen när mamma åkt så gjorde jag och Emma lite varmamackor. Jag säger då bara de, mackjärnet ska slängas och ett nytt ska inhandlas! Fy fan vad less jag är på det där nu, allt bara fastnar ju. Nä så ett nytt ska jag köpa, så de så. Sen blev det en kort promenad med Emil och sen blev vi tvugna att åka till stan och busstationen. Tack Emma för en toppenhelg!!! Hoppas du kommer och hälsar på igen snart ;) Åkte sen direkt till Multrå och hämtade en vagga jag fått låna. Superfin! Hihi, riktigt mysigt ska det bli att ha den där bredvid sängen.

För ett tag sen kom älsklingen hem med, så nu är jag lugn igen :) Så underbart skönt att ha honom hemma. Har saknat honom till tusen! Så nu har vi grejjat lite här...burit upp skötbordet och satt fast handtagen. Så nu hoppas jag  att jag får skivan till den imorgon så jag kan göra allt klart. Sen har skänken i hallen fått knoppar med. Blev så fin så! Så nu börjar nog hallen bli helt klar...så jag skulle faktiskt kunna fota lite så ni får se ;) Blir ett projekt för morgondagen de.

Nu blir det lite mys i soffan med lite karra och en bra film, ett perfekt slut på denna helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0