Toppenhelg :)

Helgen har varit toppen, som vanligt!
Fredag så grejjade jag på lite här hemma innan älsklingen kom hem vid tre. Blev mot min vilja tvungen att klippa honom...suck! Har sagt länge nu att jag inte tänker klippa honom nå mer men på nått konstigt sätt så smörar han in sig så det slutar med att jag står där med saxen i högsta hugg :) Fin blev han i alla fall! Sen skjutsade jag iväg honom till Långsele där han skulle va på personlafest. Själv gjorde jag en lov in på Ica och handlade karra och in På Terrassen och handlade mat till mig och Karro. Så det blev en tjejkväll i fredags med god mat och en massa surr. Tack för det!
Lördag började vi dagen med att fara på kalas, Christers kusin Måns fyllde 12. Blev där ett bra tag och satt och surra och åt god tårta. Mums mums! Hemma igen så va Christer duktig och målade taket i tvättstugan och jag grejjade med massa banankartonger i blårummet. Gick igenom alla mina fotolådor, har så grymmt mycket foton! Allt huller och buller och inget uppmärkt. Kan ju säga att man har en del från när man gick media...fy bubblan! Så jag tog tag i och sortera och märka upp. Duktigt duktigt :) Sen va vi bjudna till Mats-Jörgen, Katarina och Anton på middag. Blev vårrullar och ris och gosallad, sååå gott! Blev kvar där hela kvällen, tittade på melodifestivalen och sen på OS. Jättetrevligt som vanligt! Tack för det!
Söndag blev det sovmorgon, hääärligt! :D Efter frullen försvann Christer ner i tvättstugan och jag in till mina foton. Så nu är jag snart klar, blir riktigt bra. Väldigt skönt att få lite ordning! Sen dök mor, far och Nattis upp och fikade lite. Fick en supersöt kofta till Liten som mamma hade stickat, duktig hon ;) Plus en bonad med Gud som haver, sött! När dom åkte ställde jag mig och kockade ihop en paj. Johan och Anna skulle komma hit på middag. Pajen blev supergod om jag får säga min mening, mätt som en plätt blev jag. Sen hade Anna med sig en påse med bullar som hon hade bakat så det blev bullar och kaffe till efterrätt. Hon hade nutella, smör och kanel i och dom va såå goda. Tack för det!

Så nu sitter jag och gubben och myser i soffan med lite godis och tittar på OS. Håller alla fingrar och tår för skidskyttarna. Hejja hejja!! Ett perfekt slut på en perfekt helg ;) Tack för det!

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack själv för en trevlig fredags kväll :)

2010-02-22 @ 12:22:51
URL: http://billaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0