Sent

Ja det är sent och jag borde egentligen gå och lägga mig. Har för en gångs skull nånting att kliva upp till imorgon och kan därmed inte ligga  och dra mig. Därför borde jag verkligen sussa nu men jag kommer som inte iväg till sängen :) Plockar och grejar och donar med allt möjligt lite i alla rum, absolut ostrukturerat haha. Har gjort lite space i blårummet eftersom jag får gäster som ska sova över. Då är det ganska bra om man kan komma fram till sängen haha. Nu på slutet har vi använt blårummet som föråd för bland annat alla barnsaker, så det var smått överfyllt. Men nu så har jag sorterat lite och flyttat runt lite så nu är det ok. Är fortfarande kartonger och så kvar där inne men det antar jag att Emma inte dör av :) Blir skoj att ha henne här i helgen, få lite sällskap och bara vara. Ska hyra massa filmer, titta på melodifestivalen, äta god mat och bara surra en massa skit. Mys! Vi träffas ju inte så ofta nu längre eftersom vi bor i två olika städer så det ska bli riktigt nice att få rå om henne och hennes lilla Emil (vovven) i några dagar.

Dagen har gått väldigt snabbt...som alla andra dagar! Jag förstår inte, hinner verkligen inte med nånting! Målade klart skötbordet i morse i alla fall så nu är det bara att invänta skivan som ska vara på så jag kan måla den med. Men den går nog fasligt snabbt att måla skulle jag tro och sen så är allt klart :) Efter det kom Emma (U) och hälsade på, satt och drack lite te och bara surrade en massa. Trevligt värre, gillar att få besök jag :) Tvättade lite och hängde den och sen åkte jag iäg till mamma och pappa. Va bjuden på middag där så där har jag varit resten av kvällen och bara legat och degat. Väldigt skönt! Kom hem runt 10 och efter det har jag då grejjat på med lite av varje. Förstår bara inte varför jag inte kan hålla mig till ett rum när jag ska börja göra något, nej jag ska hellst vara i alla rum samtidigt :D

Kollade igenom en släktforskningsbok hemma hos mina föräldrar för att kolla på lite namn. Blev väldigt glad över att finna ett av mina favvonamn där. Dessutom på en ganska nära släkting...de va skoj! Tycker det är lite roligt med släktnamn, vill gärna att i alla fall andranamnen ska komma från antingen min eller Christers släkt. Så de va skoj :)

Nä nu får jag allt ge upp det här och gå och sussa. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0