Jäkla halsbränna!

Förstå vad less jag börjar bli på det här, gör så jäkla ont med denna halsbränna. Ett tag tyckte jag det började bli så mycket bättre. Men nu är det tillbaka värre än någonsin, bläää. Tur det finns piller mot det :) Men jag tycker inte dom "håller i sig" så länge tyvärr. Jaja, de är väl bara knapra fler...

Idag har jag haft bakardag istället för att rensa. Kände att jag behövde en paus från blårummet :) Efter ett tag när jag håller på och rensar sådär så blir jag seg...det blir att jag har svårare och svårare att kasta saker. Så då är det bra med en paus och göra lite annat. Därför har jag idag bakat! Blev en sommarkaka och blåbärsmuffins :) Mycket goda blev dom måste jag nog säga. Så nu börjar frysen vara fylld på bakfronten, ska bara göra nån mer småkaka. Känns väldigt skönt att veta att man har lite fikabröd hemma, så man slipper ställa sig och baka sen när man har Liten här :)

Tror allt jag har gått och blivit änka med...min gubbe är förlorad till källargubben! Har inte sett till honom på flera dagar :(

Nu tror jag allt jag ska gå och sova en sväng så jag kommer upp imorgon. Ska på tupperwareparty hos Jenny :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger det igen, samarin samarin samarin! :)

2010-02-24 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0