Härliga tisdag!

Dagen har varit bra, mycket bra till och med :) Sånt gillar jag!
Började dagen med att knappt kunna vakna, hade för en gångs skull ställt väckaren så jag skulle komma upp i hyfsad tid. Men seg så in i bomben va jag! Men då såg jag att jag hade fått ett mess av Jenny som undrade vad jag skulle göra idag. Så då blev jag bortbjuden på fika :) Eftersom jag hade lite jag ville ha gjort innan jag åkte iväg så kom jag snabbt upp ur sängen helt plötsligt. Fikade en snabb frulle och gick sen ner i garaget för att grundmåla byrån (kommande skötbord). Efter de va klart åkte jag bort till Jenny och Hugo där jag blev bjuden på kladdkaka, mums mums. Satt där och surrade ett bra tag, väldigt trevligt. Åkte hem och grejade lite och sen satte jag mig i bilen igen och åkte till Långsele för att hämta Christer. Sen bar det av till stan för att hämta min hyrbil (ska iväg och kuska till Ösd imorn). Hem och snodde ihop middag, tunnbrödrulle :) Sen nu på kvällen kom Katarina hit och fotade. Blev superfina bilder! Hihi, så skoj :) Är roligt att ha magen dokumenterad. Vissa bilder ser den ut att vara groteskt stor på haha. Men så stor är den ju egentligen inte...

Nä nu kallar sängen, ska ju upp riktigt tidigt imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0