Full rulle!

Ska snabbt sumera dagen...
*Barnmorskan - Lillhjärtat slog snabbt, över 170 slag och Liten hade hicka. Magen hade inte växt något och nu ligger jag under kurvan. Lyssnade på hjärtat om igen och då hade det gått ner till 155 slag vilket är mycket bättre :)
*Doppresent - fixat och klart :)
*Affären - Förstår inte hur jag kan döda så mycket tid genom att gå på affären. Jag är nog segast ever när det gäller att handla mat haha.
*Present till svärmor - Även den fixad och halvklar :)
*Tripp till Johan - Va in till broder, dock utan att någon va hemma! Men jag fixade det jag va dit för i alla fall, lånade ett objektiv av Anna inför dopet imorn och lämnade ett kuvert inför Gålsjö på söndag.
*Hämtade älsklingen på jobbet!
*Måleri - Ja idag blev det till att börja måla tvättstugan. Nu är första varvet klart så ett till imornkväll och sen är det klart! Me like :)
*Mat! - Åt en supergod västerbottensostpaj, mums mums! Gjorde en roccolasallad till mig och Christer fick bacon.
*Sortering - Tog ytterligare ett litet tag med sorteringen, inte mycket kvar alls nu. Skönt!
*Skidskytte - Tittat på herrarnas stafett.
*Nu blir de natta tror jag :)

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åå jäklar.. 170 slag/min :P hehe.

2010-02-27 @ 02:09:20
URL: http://raskaana.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förresten vill jag ha lika mycket energi om dagarna som du verkar ha ;D

2010-02-27 @ 02:10:10
URL: http://raskaana.blogg.se/
Postat av: stina

hahahaha ja verkligen ingen kan ägna så mycket tid som du i en mataffär! :)

2010-02-28 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0