Föräldrautbildning

Japp idag va det då dags för föräldrautbilning igen, den tredje i ordningen. Idag pratade vi om smärtlindring och fick se en förlossningsfilm. Blev förvånad över att filmen va så bra som den va :) Trodde det skulle vara nån film från 80talet eller nått men den va nog inspelad bara för nått år sen. Blev faktiskt lite mer lugn av att se den...Sista tiden har jag hettsat upp mig själv inför den kommande förlossningen...Jaja, de går upp och ner kan man ju säga. Sen pratade vi ju om smärtlindring med. Det mesta kännde jag att jag redan visste eftersom jag läser allt jag kommer över. Men de är ju som bra om Christer har hört allt det där med. Måste dock säga att hon som håller i kursen är minst sagt tråkig. Blir totalt oinspererad...Kom på mig själv flera gånger idag att jag satt och tolkade i huvudet :) Funderade över teckenval och varianter haha... Är väl kanske inte riktigt det jag ska tänka på just då men vad gör man inte.

Har precis satt upp gardiner inne i barnrummet :) Blev så fint så! Så snart väggmotivet och skänken är färdig så ska ni få se resultatet ;) Men är redan nu så mysigt där inne. Jag går in lite titt som tätt och sätter mig i den nya fotöljen och bara myser. Tittar på den färdigbäddade spjälsängen som bara väntar på att Liten ska komma och sova där :) Mysigt är vad det är!

Fick ett roligt samtal och en glad nyhet idag med. S jag längtar redan nu till sommarn ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med att hon inte är den roligaste att lyssna på, man märker tillslut hur alla sitter och gäspar :P

2010-02-01 @ 22:28:37
URL: http://raskaana.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha, kommer ihåg filmen vi fick se när vi väntade Filippa. Den var lätt från 80 talet. Det blev istället väldigt fnissigt och kul istället för att man tänkte på förlossningen. Jag lovar dig att allt kommer gå bra! Bebisen ska ju ut, och ut kommer den! :) MYS!

2010-02-02 @ 12:03:46
URL: http://mistasia.blogspot.com
Postat av: Stina

Kul med föräldrautbildning.

Längtar oxå till sommaren ;) Kram

2010-02-04 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0