Dagen

Vaknade för ca en timme sen och gick direkt ner och målade skivan till skötbordet. Tror nu faktiskt att den är helt klar :) Så det bli nog montering sen ikväll. Nice! Så nu har jag precis ätit frulle och ska snart gå och svida om. Idag står stan på schemat...först blir det tandläkaren klockan 10 och sen barnmorskan vid 11. Sen ska jag ta en sväng på affären och handla inför helgen. Har ingen som hellst aning vad jag ska göra för mat vilket inebär att jag inte heller vet vad jag ska handla :) Men det lär väl ordna sig när man väl står där...hoppas jag :) Hoppas på att Jenny och Hugo ska vara hemma senare i eftermiddag med så jag kan åka och hälsa på dom och surra lite strunt. Mer vet jag inte vad dagen har att erbjuda...blir nog en del pyssling här hemma ikväll som vanligt. Det här är ett evighetsprojekt!! :D

Jo Anna va här igår och målade på väggen, blir så fint. Nu är nästan allt klart...saknas lite gräs och lite mera skuggor på stora björnens rumpa...men i övrigt så ;) Är så sugen på att lägga upp en bild redan nu och visa er för den är så otroligt fin! Men jag ska vänta tills den är helt klar :p

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Stina

spännande att få se hur det blir! blir säkert super fint! kram

2010-02-13 @ 16:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0