Brr...

Fy bubblan vad kallt det är ute! När man vaknar på morgonen och tittar på termometern och den visar -35 då vill man bara dra täcket över huvudet. Brr.... Tur det är varmare inne :)

Idag ska jag på tupperwareparty hos Jenny, ska bli skoj. Träffa lite folk och kika på en massa grejer, blir toppen de. Tror allt jag ska förära mig en liten grej med :) Har varit sugen på en bytta som håller värmen, typ som man kan potatis eller nått i på sommarn när man sitter ute och äter. Hoppas på att det finns någon sån... Ska alldeles snart bli upphämtad här hemma. jag är ju som billös jag :( Vi har forden på nån koll nere i Sundsvall och Goffan har ju Christer...så jag är billös jag. Men som tur är så är det en snäll tjej som med ska till Jenny som ska hämta upp mig :) Har ingen aning vem det är men det går säkert fint. Väldigt snällt av henne som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0