Tidsoptimist - ja visst!

De är som vanligt, jag kan helt enkelt inte planera så att jag har god tid på mig att göra det som behövs. De har precis slagit mig att de enda dagarna jag är ledig innan jul (Och med jul räknar jag den 23:e eftersom vi ska börja fira då :P) är på måndag och kvällen på onsdag. Måndag är vigd åt Birsta då vi inte har handlat många julklappar än. De är till att vara ute i tid va?! ;) My god! Jaja, de blir nog jul ändå vare sig jag hinner med eller inte.

Är på jobbet nu i alla fall, jobbar tills imorgon bitti åker hem och svidar om och åker iväg på jobb nummer 2. Blir till att åka x antal mil för ett tolkuppdrag på 6 timmar och sen hem igen. Hoppas på att vara hemma till 9 i alla fall. Sen på söndagmorgon jobbar jag dygn tills på måndag :P Blev en intensiv helg de här. Tur man ska få vara några dagar ledig nu över jul. De gillas! Mysa med min skrutt ska jag göra :) Min klättrande goskrutt!!

Nä om man ska sova nu så man orkar med morgondagen ;) Natti natti på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0