Jul...

Snart är det jul...MYCKET SNART är det jul. Jag lever tydligen i förnekelse för min hjärna har då verkligen inte hängt med. Vill som trycka in en till vecka innan det är dags för NÄSTA vecka. Huvva, jag hinner ju inte med! Den här veckan jobbar jag dygn varannan dag, mån, ons, fre, sön. Sen nästa vecka så blir det tisdag dygn plus nästan hela dan på onsdag. På torsdag den 23:e ska vi fira jul hos Maggan. Vi har inte köpt nästan en enda julklapp än! Hur, hur, hur ska vi hinna???? Va!? ja jag får prova trolla med knänen helt enkelt :P Sen hade jag nog tänkt hinna julbaka, laga en massa mat och pynta hemma. När ska allt hinnas?? Fy jag brukar då inte va så här stressad runt jul. Brukar ha planerat och gjort allt i GOD TID men i år vet jag inte vad jag har pysslat med. Jaja, de löser sig nog till sist. Imorn blir det bvc med skruttan för vägning och mätning nu när hon snart är 9 månader :) Sen blir det nog en tripp på stan för att kanske göra undan nån julklapp. Måndag tror jag får bli dagen vi tar trippen till Sundsvall...ja måndag blir det. Det bestämmer jag NU! Så nu ska jag göra natt här på jobbet. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0