Trött

Igår va jag iväg och jobbade hela dagen, åkte strax före 1 på dan och kom hem bra precis till 1 på natten. Gick riktigt bra och de va skoj att vara iväg. Men tänk om jag hade kunnat få sova ut nu då på morgonen. Nä då vaknar man före 8 och kan helt omöjligt sova nått mer. Less jag blir då! Så istället klev jag upp, tänkte att jag kan ta mig en tupplur fram på dan sen istället. Annars kommer jag att vara hemsk hela degen om jag inte får sova nåt mer :)
Ska ta och göra i ordning frukost snart med för nu börjar jag bli hungrig. Mums, frukost är bland det bästa jag vet. Skulle nog nästan kunna säga att jag kan äta hur mycket som hellst då haha.

Tack Emma för att du ställde upp och surrade med mig i telefon nästan hela vägen hem, hade nog somnat efter vägen om det inte va för dig. Så tack för pratstunden mitt i natten ;) Tur man ha några kompisar som är nattugglor :D

Nä frukost va de! Ha en skön söndag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0