Tack

Tack för alla fina gratulationer!
Kan berätta för er som är nyfikna att jag nu är i vecka 15 och mår toppenbra, känns skönt nu när folk börjar veta och man inte måste "spela" hela tiden. Sen att man inte måste gå och hålla in magen är ju också rätt så skönt ;)
Beben är beräknad än så länge till den 11 mars men vi har inte varit på ultraljud än så vi får se vad vi får för datum efter de :) Ska bli så otroligt spänande att gå på ultraljud! Men vi måste vänta ett bra tag till, inte förns i slutet på oktober blir det. Men den som väntar på nått gott...

Tack åter igen, de värmer gott :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Stort Grattis! Nu får du ju verkligen något att börja scrappa om framöver.. ;)

2009-09-12 @ 21:37:52
URL: http://spunkygecko.blogg.se/
Postat av: Sofia

känner så igen mig ;) vi gick på ultraljud v 19 o det var som en evighet dit! fast vi hade fått se vårt lilla mirakel två gånger innan, i vecka 7 o vecka 13 på KUB-testet :) gör man KUB-test på gravida kvinnor under 35 där ni bor? hur har du mått fram till nu? jag berättade om min graviditet för mitt arbetslag o chef i vecka 13-14 och de flesta på skolan märkte inte att jag var gravid förutom några st som märkte det först i vecka 17 pga jag hade tajta kläder. efter det var det sommarlov så de flesta förstod inte att jag var gravid förrän efter sommarlovet haha. då hade jag ju en bula på magen som syntes rejält ;) vi måste ju ta o ses nån gång i sommar så att våra ungar får träffas hehe. synd att nästa innebandy-sm är i stockholm i vår, inte härnösand men våren 2011 är det i härnösand. kram!

2009-09-12 @ 22:32:00
URL: http://sosia.blogg.se/miraklet
Postat av: Karoline

Tänk om det är tvillingar jennie ;)

2009-09-13 @ 18:14:10
Postat av: stina

Så skönt att slippa hålla tyst nu :) Roliga nyheter vill man ju prata om! Så fina kläder du fått från Cami. kram

2009-09-13 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0