Slöardag

De är precis vad jag har idag och de är såå skönt. Ibland måste man faktiskt få ha dagar då man inte gör många knop. Bara att få vara och ta det lugnt. Känns inte som om jag har hunnit andas sen jag kom tillbaka från Portugal. Allt har bara öst på i ett snabbt tempo och jag har knappt hunnit tänkt att jag har kommit hem. Så nu när veckan började med en ledig dag så tyckte jag att jag faktiskt kunde få ta det lugnt :) Ska tvätta lite och eventuellt ta en promenad. Sen blir det till att sno ihop en middag och ikväll sak jag på HERA träff med tjejerna. Ett perfekt avslut på den här dagen känns det som.

Kollar runt på lite resor medans jag smågluttar på tvn, vi har ju tänkt åka utomlands om två veckor. Ska ta en sista minuten har vi tänkt men som det ser ut nu så vill ju aldrig priserna sänkas. Tycker dom är alldeles för dyra! Men som de känns nu så strunatar jag snart i att dom är dyra, vill bara få komma iväg. Vi har ju inte riktigt haft nån riktig semester i sommar då vi har fixat med huset hela sommaren. Så det skulle vara helt underbart att få komma iväg!

Nu ska jag ta och gå ut och hämta posten och sen slänga in lite tvätt. Hade gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0