Provar på...

att byta blogg ett tag. Ska se om denna fungerar bättre än min förra. Får se vad jag beslutar mig om...just nu så har jag lite svårt att hitta men det löser sig nog. Sen ska jag flörta med Cami så hon får hjälpa mig att fixa nån roligare bakgrund. För den här var ju inge skoj :)
Nää nu ska jag göra lite nytta här, ut och måla lite. Efter de blir det en tripp till staden med Cami, kika lite och sen ta en fika. Mums mums vad jag längtar :) Efter de blir det ett kort litet möte ang Portugalresan jag ska på om två veckor. Ikväll tror jag att jag ska åka upp till mamma och se om hon kan tona håret på mig med. Kan inte se ut så här nå längre!

Och föresten...jag har en hemlis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0