Promenad

Har precis varit ute på promenad med Jenny och lilla Hugo :) Så otroligt härligt väder så man måste ju passa på. Va ute och gick i lite över en timme och de va såå skönt. Helt underbart! Jag behövde verkligen rör på mig kände jag. Hellst efter gårdagen när de blev så mycket god mat och sen efter min dåliga sömn i natt. Så nu är jag pigg och glad igen :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag blir ännu mera pigg :) Efter de bär de av till Kim och Linda en sväng för att se om dom är nå bruna. Kanske avslöjar en hemlighet eller två med haha :D Vid fem så bär de av ner till Terra för lite mat innan vi ska gå på bio ikväll. Låter som den här dagen blir helt perfekt. Me like!

Nu börjar huset bli klart snart med... hör och häpna men allt verkar nu vara färdigmålat! :) Helt otroligt va! Så lovely så de finns inte. Allt ska torka bara så ska Christer snickra ihop allt, han har gjort en sida nu och de bli så fint. Duktig min älskling ;) Så inom några dagar är nog allt klart, äntligen.

Nä nu ska jag dona lite och sen är de duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0