Present!

Fick en sån fin present idag av Cami :) Världens bästa är hon! Dock tänker jag inte riktigt än berätta vad det är... inte än i alla fall. Men väldigt fin va den :) Bild kommer sen...

Har precis varit hos mammsen och fått håret färgat. Så nice att var mörkhårig igen, är lixom mer jag. Nu inväntar jag bara min klipptid på fredagmorgon och sen så kanske man ser riktigt fräsch ut i huvve :) Höstsnygg haha! Egentligen kanske de va lite dumt att tona håret en vecka före man far utomlands men de struntar jag i. Hade de inte varit för att jag skulle på bröllop så hade jag nog hoppat det men man vill ju inte komma dit och se ut som en skata! Nää de blev nog bra som de blev, nöjd är jag för tillfället i alla fall :)

Nu blir de sängen för jag är såå trött och imorn är de ju faktiskt jobb. Så natti natti på er alla. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0