Nyfrisserad och tråkigt väder

Imorse var jag hos frissan och klippte mig lite, med betoning på lite :) Ville bara fräscha upp mig lite och känner mig väldigt nöjd med mitt hår för tillfället. Så de vart bra med lite toppning bara. Lockigt hår fick jag med för hon fixa till det efteråt...blev fin fint.

Tråkigt väder är det idag med *sucka*! Jag skulle ju ut och gå med J & H men de är regn i luften hela tiden. Så vi har skjutit på det fram till lunch så länge. Så innan dess ska jag gå ut i garaget och måla lite brädor, går nog snabbt...max en halvtimme. Skönt att det inte är så mycket :)

I eftermiddag när Christer slutar så ska jag ner till Långsele och hem till bror och hämta lite saker. Innan vi flyttade till huset hade jag alla mina saker förvarade där. Så några saker som vi inte fick med oss i flytten är kvar där, typ en tvättmaskin, en byrå med spegel och lite påsar med kläder. Tänkte göra tomt på saker där nu...är skönt att ha alla saker på ett ställe. Byrån har jag ju dessutom tänkt att ta och måla om någon dag, ska bli vit och fin :) Tänkte ha det i rummet vi ska renovera i höst. Blir prefekt där inne, kommer bli sååå fint :)

Nä nu ska jag bege mig ner i garaget och måla undan allt så det är gjort. Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

rummet ska bli ett barnrum va? ;)

2009-09-10 @ 17:58:42
URL: http://sosia.blogg.se/miraklet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0