Turkiet nästa!

Japp i helgen blev det då klart, vi bestämde oss tillslut och bokade en resa. Så på fredag bär det av till varmare grader. Blev som vanligt Turkiet och Alanya och de ska bli såå härligt! Längtas som bara den! Dessutom så får vi ju den här gången lite sällskap med i form av Katarina, Mats-Jörgen och Anton och de ska bli så roligt att få åka med dom. Roligt att få vara med första gången Anton får åka flygplan och vara utomlands, lillkillen där :) Kommer bli hur skoj som hellst. Katarina och jag har redan bestämmt att vi ska bege oss på hamam första dagen och bli rena och fina. Härligt! Ojojoj jag längtar! Sen så medans vi är borta så ska min käre bror komma och lägga in nytt golv i våran hall. Eventuellt ska han tapetsera med men de kanske blir när vi har kommit hem, vi får se. Men de känns i alla fall väldigt lyxigt att få åka bort en vecka och komma hem och ha fått renoverat. Lovely! Måste se till att knäppa lite före kort nu så man kan jämföra bra sen :)

Helgen som varit har i alla fall varit toppenbra, ett lättsamt jobb på lördagen som blev 5 timmar istället för 11, en otroligt skojig fest med trevligt folk och god mat och tillslut en skön slappar/pysslardag på söndag med två fikabesök och pizza. Mycket bra som sagt!

Just nu sitter jag i alla fall på jobbet och tar igen mig lite efter dagen som varit, jobbar dygn idag. Så snart ska jag gå och sno ihop lite mat. Vankas raggmunkar idag och de ska bli så gott så gott, hör nog till en av mina favorit maträtter faktiskt :) Hade!

Kommentarer
Postat av: LInda

Tack :) Får se vad det blir, tycker ju om långt hår också.

2009-10-05 @ 16:21:05
URL: http://thenordlander.blogspot.com
Postat av: Cami

det blir spännade för anton att åka utomlands :)



hoppas att ni får en bra resa...ja glöm inte knäppa lite kort :)



puss

2009-10-05 @ 17:45:22
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0