Ni som undrar...

Vad jag egentligen håller på med så är det så att jag håller på att ordna en hemlig blogg som länkas till den här. Alltså kommer man att behöva lösenord till den bloggen för att få komma in och läsa. Anledning är att jag inte riktigt tycker att ALLA behöver veta allt! Samt att om jag lägger upp en bild så kanske jag vill veta vilka som ser den...
Ni som vill ha lösen till denna får skicka ett mail till mig på [email protected] så skickar jag lösen. Hoppas bara det inte blir några sura miner om det är så att jag väljer att inte skicka nått svar... Men så är det. Lite privat vill jag nog vara!

Nu ska jag sussa lite för imorn bär de av mot Östersund :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det gör du alldeles rätt i. Vissa saker delar man inte med alla.

2009-10-07 @ 15:37:37
URL: http://www.jennymahlberg.bloggagratis.se
Postat av: Eleonore

Nu har jag hittat din blogg och kan berätta när jag blir mormor. Kram Eleonore

2009-10-08 @ 20:32:43
Postat av: Nina (särvux)

Hej

Hur gör man för att göra en hemlig blogg????

Förstår, har samma problem jag, det finns alltid fel ögon som läser...

Lär mig....

Kramen

2010-01-18 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0