Seg ja jag vet :)

Fick precis en komentar om att denne ville se bilder på huset. Och ja jag vet jag är seg! :) Är såå många som har frågat mig när dom får se lite foton på huset. Ska försöka få tummen ur och ladda upp lite bilder så ni får se. Tror inte ens jag har lagt ut bilder på vårat sovrum och när vart de klart egentligen...typ i februari kanske...Jaja längesen i alla fall! Så som sagt jag ska försöka göra nått åt det hela, antingen här eller på "husbloggen".

Har precis suttit och tittat på idol, en lugn och skön kväll kan man säga. Ska egentligen inte klaga över huvud taget på mitt jobb. Hur många är det som kan gona ner sig i en skön soffa med en filt och en kopp te och titta på idol helt ostört på arbetstid? Ja jag är nog lite bortskämd :) Skönt är det med kvällarna här på jobbet, när allt som ska göras (vilket inte ofta är spec. mycket) så finns det lixom inga måsten. Man kan bara ta det lugnt och bara va, ibland blir jag nog mer utvilad på jobbet än hemma haha. Dessutom så är man så mycket bättre på att lägga sig i tid här. Hur ofta kommer jag i säng innan 10 då jag är hemma? Typ aldrig! Men här brukar jag försöka göra kväll runt halv 10, skönt. Så nu då klockan är en minut i halv 10 så ska jag nog försöka göra precis det, alltså sova :) Så natti natti på er alla, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Cami

ja på jobbet är du "ledig" oxh hemma är du "upptagen" :D natti natti puss

2009-10-02 @ 00:40:03
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0