Nu så händer det grejer!

Har kännt ett tag att det har rört på sig en del inne i magen men inte kännt nån riktig spark. Förns idag! Satt vid datorn här på jobbet då jag kännde ett rejält "bonk" i magen. Tryckte lite lätt tillbaka och då fick jag en till spark utdelad :) Känns helt underbart, så mysigt! Önskar bara att jag hade varit hemma så Christer hade fått kännt med för det kändes utanpå med. Men men de kommer nog fler tillfällen :)
På tal om att det händer grejer, imorn ska vi på ultraljud med. Längtar såååå mycket. Ska bli så otroligt skönt att se den lille krabaten :) Så imornbitti bär de av till MVC.

Passar på att säga grattis till världens bästa mamma som fyller år idag! GRATTIS!
Jag jobbar ju idag så jag kan tyvärr inte åka dit och gratta men imorn så blir de grattning för hela slanten. Sen på fredag åker jag och mamma till Sundsvall och södra berget. Mamma fick i morsdagspresent av mig en "Sköna fradag" där. Så vi ska bo på hotell, äta 2rätters och gå på spa, mycket nice! Sen blir det nog lite shopping och så med. Hoppas på lite finväder med så man inte behöver bli så blöt när man är ute.

Nä nu ska jag dra med T ut på en liten, med betoning på liten, kvällspromenad i ruskvädret. So long!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt!! Den första sparken är alltid speciell, även om de kommande sparkarna också känns speciellt! Än idag kan jag sitta/ligga o förundras över sparkarna fast jag har kunnat känna dem sen 8 juli :) Kram!

2009-10-19 @ 19:04:14
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: Cami

va härligt :) måste känna om det spakar igen när jag är me dig :) lycka till ang MVC



puss!

2009-10-19 @ 23:47:48
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Stina

åh vad härligt! Kul att höra om ultraljudet sen. Pussa

2009-10-20 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0