Ninaninaninaaa

Dagen har gått i ett rasande tempo, jag hinner som inte med :) Slutade jobba halv 8 imorse och begav mig hem för att byta kläder. Efter det åkte jag bort till Jenny och gick en långpromenad med henne och lilla Hugo. Kallt men väldigt skönt att få röra lite på sig. När jag kom hem tog jag tag i och bytte blommor på framsidan. Så nu är det fint i krukorna igen, ljung och granris blev det i dom. Så fint så!
Efter pyssel ute blev det till att sätta sig och läsa på lite inför morgondagens tolkning. Blir nog skoj imorn tror jag :)

Har nyss ätit middag med älsklingen, potatis i ugnen med morötter och feta och sen kyckling till Christer och qourn och grönsaksfräs till mig. Mums mums! Så nu har han begett sig ut för att snickra de sista på huset och jag ska greja på lite i köket. Blev bara tvungen att sätta mig här en stund först bara och varva ner.

Imorn kväll ska vi på 60års kalas, mycket nice. Kent som fyller år så imorn blir de fest hela natten lång tror jag haha. Ska bli väldigt trevligt i alla fall, umgås med trevligt folk och äta gott...de gillar jag :)

Nä nu ska jag ta tag i köket, ikväll blir det idol och tidig kväll. Tudles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0