Frusen? Hmm...JA!

Förstår inte hur jag ska överleva den här vintern? Jag har redan så mycket kläder på mig då jag är ute så jag ser ut som en michelinegubbe! Hur ska det då gå när det är 30- ute och inte 5-....Fy!! Idag så jobbar jag ju hos T och alltid på torsdagar så är det utflycktsdag. Idag bar det va långt ut i ingenstans i en liten skog och ner till en å :) Lagade mat, dagen till ära kams...inte min favorit direkt men det gick ju ner i alla fall. Eftersom vi skulle vara ute hela dagen så hade jag först långkalsonger, se ett par vanliga byxor och sen ytterligare ett par byxor som är lite större ovanpå de, två tröjor, en fleecetröja och en jacka. Tro inte att jag svettades! För de va snarare tvärtom haha. Tips på vad jag ska ha sen då det blir riktigt kallt? Nä de blir nog till att hålla sig inne istället ;) Hoppas dock på att jag ska bli varmare nu i och med graviditeten. Många blir ju det och de skulle vara såå skönt att slippa frysa konstant. Håller tummarna ;)

På tal om värme så håller vi på och kikar på lite resor, blir nog att vi sticker iväg nästa vecka :) Så underbart skönt ska det bli och jag hoppas på finväder så man kan sola och bli brun. Ska bli helt underbart med semester måste jag säga. Mitt i det här så har vi naturligtvis börjat med att renovera hallen. Så för tillfället har vi inget golv där, bara den gjutna cementplattan. Så nice! Men det blir nog fint när det blir klart. Blir klinker på golvet, en stor svart (inte mitt beslut...) garderob med skjutdörr, en svart mönstrad fondvägg och övriga vita/grå väggar. Den här gången har Christer fått bestämmt ganska mycket så det blir lite mer än bara vitt...fy vad svårt det är att låta han bestämma :) Vill ju ha precis i min smak...men men...de blir nog fint när de blir klart. När hallen är klar så ska jag börja lite smått med barnrummet och Christer med tvättstugan. Barnrummet blir ljust i alla fall, mycke vitt ;) Åh jag längtas!! Villa spola fram tiden så det är mars nu på en gång ju!

Nä nu ska jag gå och sno ihop lite mat till mig och T, blir soppa idag...mums!

Kommentarer
Postat av: Cami

Ja det har börjat bli kallt. riktigt höst nu. vad spännande att se hallen sen. även barnrummet och tvättstugan sen :)



pusss

2009-10-01 @ 17:15:30
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag vill se bilder på ert hus! :) vi håller med på barnrummet nu! :p tapetseringen pågår för fullt och jag har redan sett ut de möblerna som vi ska köpa på ikea nu i helgen :) dock kommer det att saknas gardiner för jag har inte sett nåt som jag vill ha än.. tur då att det är 8 veckor kvar hehe :) kram!

2009-10-01 @ 20:06:56
URL: http://sosia.blogg.se/miraklet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0