Förkyld...

Efter mycket velande fram och tillbaka (som jag är expert på!) så bestämde jag tills sist mig för att vacinera mig. Hade jag inte varit gravid så tror jag inte jag hade gjort det men nu är jag ju det. Så nu är det gjort och jag behöver inte fundera mer på om det va rätt beslut eller inte. Skönt att slippa vela på :) Blev väldigt förvånad i alla fall över att det inte gjorde speciellt ont. Jag är ju verkligen livrädd för sprutor och tycker det är super otäckt men det gick jättebra. Kändes knappt! Men efter, i natt då kändes de minsan :) Vaknade av att jag hade lagt mig på armen och de va ingen hitt :) Är väldigt öm där idag, känns som jag har ett bamseblåmärke på armen men de har jag ju inte.

Veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men väldigt skoj, för det blev mer tolkuppdrag så jag har fått tolka relativt mycket den här veckan och de gillar jag :) Men nu ska det bli skönt att få vila upp sig i helgen och vara ledig i hela tre dagar. Lovely!

Hörde idag på radion att ens prestationskapacitet sänks med 50 % då man är förkyld! Inte konstigt man fick kämpa idag! Har nämligen gått och blivit rejält snuvig. Känner mig inge pigg alls, tur att jag som sagt ska vara ledig i tre dagar nu. Sen får det vara färdigt på den här förkylning de har jag bestämt! Har inte tid med att vara sjuk, så det så.

I helgen kommer Lasse och Gun-Marie hit från Östersund, längtas! Men jag behöver ju inte längta så läge till för det är ju imorgon :) Så det kommer bli en riktig myshelg med nära och kära, det gillar jag!

Nää nu ska jag lägga mig och vila lite tills det är dags att sova :) Jobbigt värre här på jobbet haha.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0