Back on track!

Ja så va man då tillbaka i verkligheten efter en vecka utomlands. Har varit en helt underbar vecka med sol, bad, shopping, god mat och många skratt. En toppensemester helt enkelt! Kan absolut tänka mig och åka den där tiden på året igen. Har aldrig åkt så här sent någon gång tidigare men de va så skönt! Lagom varmt på dagarna och svalt och skönt på nätterna och sen så va vattnet varmt och skönt efter en lång sommar. Lovely!!
Måste passa på och beröma Anton med, han har varit så otroligt duktig! Får vi ett barn som bara är en tiondel så snäll som han så ska vi vara överlyckliga. Han har varit glad och nöjd mest hela tiden även fast de har varit varmt, konstiga mat och sovtider och mycke folk som petat på honom. Gokillen! Är så glad att jag fick vara med på hans första utlandsresa :) Han och Christer har då lekt mest hela veckan, så härligt att se dom tillsammans. Har låtit så härligt då Anton har frågat om han vill leka med honom för om han frågat någon av oss andra har det låtit på et helt annat sätt..när han har frågat Christer har det mer låtit som om han har hittat sin jämlike, en 4årig dagiskompis eller nått och inte hans farbror haha. Ska lägga ut nån bild sen då jag har nallat alla bilder från Katarinas kamera (vi har fotat tillsammans på den) så ska ni få se hur härliga dom har varit :)
Ja kort och gott va de en topensemester och jag ångrar inte en sekund att jag åkte!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Och jag är inge avundsjuk... ;)

2009-10-20 @ 17:12:57
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0