Tung

Känner mig tung, så otroligt tung... Tycker inte om hur min kropp förändras, att bara känna mig stor. Kanske inte ska klaga, är ju bara naturens gång...men ändå. Känner mig otymplig, klumpig och oattraktiv! Men värst är nog just tung, som att jag bär på en påse bly. Och då kan man tänka på att jag inte är speciellt långt gången..hur ska det bli om någon månad då? Jaja, de går nog det med :)

Älsklingen är duktig och grejar i hallen, han sätter upp bräderna jag målade tidigare idag. Fint blir det men jag har beslutsångest ang möblemang. Kanska lägger upp några bilder ändå innan det är klart för att se om jag kan få några tips. För nu är det tomt på fantasi i min hjärna...

Imorn får jag besök av sötproppen en sväng på morgonen med. Han kommer hit vid 8 så jag tror det blir lite degning i sängen framför tvn. Titta lite på playhouse disney, de brukar ju va populärt :) Tror inte jag kommer vara så alert den tiden på morgonen för att göra så mycket mer. Är så trött hela tiden! Nä så de blir en lugn stund imornbitti.

Tror jag ska gå och lägga mig nu så jag inte är död imorn när Anton kommer. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0