Stockholm!

Imorgonbitti åker jag och världens bästa Nattis till Stockholm :) En helg med massa hotellmys, shopping, globen horse show och bio-new moon! Lovely! Va så länge sedan vi gjorde nått tillsammans bara hon och jag, ska bli riktigt skoj. Hoppas vi får ett fint hotellrum :) Ska bo i Kista, närmare bestämt i galerian på stay at...hoppas de blir bra. Men de blir de säkert! Så imorgon klockan 10 går tåget från Sundsvall och sen är vi till baka vid halv 8 på söndagkväll. När vi ska hem kommer Christer och hämtar oss..har skickat ner honom för att göra lite ärenden före med. Han ska bland annat hämta ut vårat nya babyskydd, ett britax, superfint! Nice nice :)

På tal om bebis (jag kommer visst lätt in på det ämnet känner jag) så har jag kommit på hur vi ska göra med skötbordet och de känns såå skönt. Har funderat fram och tillbaka hur länge som hellst men så slog det mig igår hur jag skulle göra :) Vi köper inget nytt utan jag eller kanske christer haha ska bygga ihop ett med byrån som jag ska måla vit. Tror de kommer bli superbra faktiskt. Lite skoj igår då jag skulle förklara för Christer och han missuppfattade mig helt och trodde jag menade vårat linneskåp som står i garaget. Den är väl typ 1,50 högt så jag vet inte hur han hade tänkt man skulle stå och byta blöjor då :D Haha, söt :) Men sen då han fattade vad jag menade blev de mycke bättre och han håller med mig och tror de blir bra. Så vi får väl se hur de blir...bildbevis kommer sen ;)

Igår va vi hos barnmorskan igen och den här gången fick vi lyssna på Liten :) Mys! Hjärtslagen låg på 135 och liten ville inte alls ligga stilla utan for runt som en liten propeller.

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp imorn :) Natti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en kanon helg.

2009-11-27 @ 08:53:55
URL: http://www.youaremyeorld.bloggplatsen.se
Postat av: Cami

ni kommer ha en mysig helg :) nästa fredag är min tur att ha mysigt med dig hela kvällen hehe :)



he he lustigt om skötbordet :)

puss

2009-11-27 @ 12:29:36
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0