Så va man 25 då

Hade en trevlig dag igår med nära och kära. Fick dessutom flera sms under hela dagen och jag tackar så hemskt mycket för dom :) Hann tyvärr inte svara på många eftersom då hade jag inte gjort annat under dagen. Så jag säger det här istället, TACK så mycket ;)
Fick fin fina presenter: en morgonrock, elvisp (vilket behövdes otroligt mycket!), blommor, en pall, gossip girl säsong 2, nytt buzz spel, två böcker, en jeanskjol, hudcreme, ljuslyktor, bebisbody, två söta tomtar (som skulle föreställa mig och christer haha), mascara, en "glasburk". Hmm..tror de va allt. Sen fick jag av älsklingen en bola :) Hade önskat mig en sån men trodde verkligen inte han skulle köpa de :) Superfin!!! En i silver med hjärtan på :) Jag älskar den och den låter så fint. Fick dessutom ett kort där det stod att jag fick välja mig en ny mobil. Behövs så mycket då min strejkar lite för jämnan. Så de va en superbra present. Tack min älskling!!
Och tack alla andra, både för presenter och hälsningar. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0