Ont

Buhu, har så j*vla ont i ryggen! Eller ryggen och ryggen...är typ mellan svanskotan och svanken. Började härom dan då jag hade stått och målat bräder i garaget nån timme. Kändes som om någon högg in en kniv i mig och vred om så fort jag böjde mig framåt. Sen hela kvällen hade jag tokont men morgonen därpå började de försvinna. Så idag så målade jag samma jäkla brädor igen och de va ju som ett brev på posten...de kom tillbaka på en gång. Bara de att den här gången känns de tio gånger värre för nu gör de ont mest hela tiden. När jag målat klart följde jag med Jenny och Hugo på promenad lite drygt en timme och trodde de skulle kännas bättre. Jo tjena, de gjorde de inte! Så nu har jag legat i soffan med värmekudde tills de blev dags för att fixa nån mat. Blää vad less jag blir, har inte tid ork eller lust med det här! Nä så nu ska jag inbilla bort värken :) För nu ska jag gå och baka. Hera-kväll imorn och jag hade tänkt att baka lite matbröd bland annat. Sen ska jag nog sno ihop en LITEN efterrätt med, kan ju inte måtstå att få göra lite gosaker hihi :)
Tudles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0