Onsdag

Började dagen med en liten sovmorgon, härligt :) Sen har jag gjort allt i slowmotion, ingen stress här inte. Har precis ätit lite frukost och surfat runt lite. Ska strax titta på våra bästa år och sen ska jag sätta lite fart här. Idag är det städning som står på schemat. Håller ju på att renovera hallen så igår gick Christer lös med slipmaskinen, så nu är det massa slipdamm överallt. Så en grovstädning behövs då verkligen! Sen hoppas jag på att hinna med en promenad idag med men vi får se hur de går med det. Om ryggen pallar med så ska jag ta mig an ett varv med penseln och måla brädorna igen. Men vi får se, vill inte ha så där ont igen så vi får väl se vad ryggen säger efter att ha städat klart.
Längtar tills ikväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0