Myshelg, sjuk och birsta...och en kommande födelsedag :)

Börjar med helgen som varit, den så kallade myshelgen. Sötaste gokillen va här hela helgen, de vill säga Anton va hos oss hela helgen :) Lördag så jobbade Christer så då blev det bar jag och Anton. Började dagen med att ligga kvar i sängen (han kom klockan 7) och titta på playhouse disney. Sen klev vi upp, åt lite frukost och begav oss ner på stan. Skulle inhandla lite "hemligheter", gick och kikade på lite saker och sen blev det en fika på stan. Åkte sen på konsum och handlade tacogrejer inför kvällens middag, lite lördagsgodis och två filmer som jag hade lovat A. Blev lite filmtittning och sen fixade vi inför middagen. Jonas och Emma kom och åt middag med oss :)Tacos, hur gott som hellst!! Mys i soffan, spelade lite spel och grejade innan de va dags för A att sova. Sen blev det film för oss andra, hade hyrt nummer 4 av johan Falk. En riktigt trevlig kväll!
Söndag fick jag tro det eller ej sovmorgon :) För som alltid så är A duktig och sova, me like :) Låg och tittade ett tag på tv i sängen. Jag ska aldrig mer klaga på att vi har tv i sovrummet för de är såå behändigt ibland. Efter frukost blev det lite pyssel hihi. Blev såå bra så! Så nu ska vi se om A klarar av att vara tyst om våran hemlis :) Hade tänkt att vi kanske kunde hitta på nått ute men de va regn för hela slanten hela dagen tyvärr. Så de blev en lugn dag inne och sen pizza nere i Långsele. På kvällskvisten när A åkt hem blev det nummer 5 av Johan Falk hos Patrik och Linda. Perfekt avslutning på en toppenhelg!

Måndag och jag ska iväg till jobbet...hinner inte många meter innan jag måste vända om hem. De va som om någon slet ut mina tarmar...har nog aldrig fått så tväront nån gång. Tror inte de va magsjuka utan de måste ha varit nått jag ätit under helgen. Men ont så in o bomben hade jag och de va bara att ringa och sjukanmäla sig från jobbet. Så måndagen spenderade jag i sängen, rörde mig inte många meter. Men mot kvällskvisten mådde jag som tur var bättre. Skumt!

Tisdag blev det Birsta för hela slanten! Vi va inte hemma förens halv 11 på kvällen. Handlade allt möjligt, massa byggrejer, klinker, färg, grejer till nya garderoberna, födelsedagspresenter m.m Dessutom hann vi med en sväng och jämföra alla möjliga babyskydd på diverse affärer samt skötbord och säng. De va nog de skojigaste :) Sen tror jag att vi har hittat tapeter till barnrummet med, i alla fall fondväggen. Men vi ska nog kika lite mer innan vi bestämmer oss.

Idag jobbar jag, har varit en lugn och skön dag! De är bra de för imorn lär de bli full rulle...har alldeles för mycket att hinna med imorn. jag är nog sämst på att planera :) Fyller år imorn så de kommer väl lite folk på fika. jag har inte börjar baka nått än...men de löser sig nog. Jag tar de som de kommer haha. Dessutom ska mor, far och mormor och morfar komma och äta middag. Sen hade jag tänkt städa en del med...jaja jag hinner vad jag hinner. Tror inte nån svimmar av över att det damm inne i datarummet :) Nää jag ska minsan njuta av min födesledag med. The big 25! Fy vad jag har haft ångest över den här dagen och nu känns det inget alls...känns som vilken dag som hellst. Så underbart skönt! Har alltid haft just 25 som mitt så kallade "mål". Innan 25 skulle jag vara färdigutbildad, kär och lycklig och framför allt ha barn och hus...hellst skulle jag vara gift med. Men nu när det snart är dagen D så känns allt faktiskt helt ok :) Har inte nått upp till allt men känner ingen hets över att jag inte gjort de heller. Känner mig nöjd med livet som det är nu. Jag har inte bara ett utan flera bra jobb, har en utbilding, mitt drömhus, är kär och lycklig och en liten knodd på väg. Nä jag kan nog inte ha det bättre! Love my life!! Så panik och åldersnoja infär 25...nää inte nu längre :) Tar de vid 30 istället haha :D

Nu ska jag sussa så jag orkar med morgondagen. Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Cami

oj ja du har rätt om långt inlägg :D det har hänt mkt efter jag åkt hem :) kul att ni har handlat mkt och får se dem sen när jag kommer nästa vecka :)



puss

2009-11-18 @ 22:30:04
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0