Jobb

Japps jobbar kväll ikväll, började halv 4 och jobbar till 10 imorn. Ett alldeles lagomt pass :) Kommer hit, gör mat och får se på idol..Tja...jag ska nog inte klaga :) Idag gjorde vi tacopaj med roccolasallad till, mums mums. Blev så himla gott!
Skönt dessutom att få börja lite senare så man kan få lite sovmorgon. Sov till ca halv 10 idag och de behövdes efter gårdagen. Va helt slut i kroppen igår, värkde och gjorde ont mest överallt. Så de va nica att få sova lite. Mitt på dan kom jenny och hugo över en sväng med och fikade. Trevligt med lite sällskap och surr och dessutom fick jag ju bort lite av tårtresterna, bra bra. När dom skulle hem så följde jag med dom och gick. Blev en promenad på ca 5 km och de är ju ingenting mot för det jag brukar gå i normala fall. Men jag va totalt slut då jag kom hem, kändes som om jag hade kramp i benen. Blää för att känna sig så här tung i kroppen! Det är nog de sämsta med att vara gravid, att man känner sig så thock och tung. Jaja, de kommer ju nått bra ut av det hela :) man får väl tänka så. Längtar som en galning till mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0